ARHIVARE DOCUMENTE ÎN DOMENIUL
ADMINISTRAȚIEI PUBLICE
Centrul de depozitare arhivă UtilDeco este unul dintre cele mai moderne din România, special proiectat şi construit în acest scop, în conformitate cu reglementările Arhivelor Naţionale.
Cui ne adresam?
• Prefecturilor
• Primariilor
• Caselor Judetene de Pensii
• Directiilor de impozite si taxe locale
• Directiilor de Asistenta Sociala
• Directiilor si administratiilor financiare
• Administratiilor de mediu
• Oficiilor de cadastru
• Altor entitati din domeniul administratiei publice si locale.
Ce servicii oferim?
• Consultanta gratuita in domeniul arhivarii documentelor
• Arhivare fizica a documentelor (legatorie si/sau prelucrare arhivistica)
• Alte servicii arhivistice: selectionare documente, intocmire nomenclator arhivistic, sistematizare depozit arhiva
• Arhivare electronica a documentelor (Scanarea si indexarea documentelor)
• Depozitare arhiva (Pastrarea si conservarea documentelor in conditii de siguranta)
Tipul de documente care se arhiveaza
Fise contribuabililor, documentatii tehnice, contracte de diverse tipuri, documente justificative, acte ale organelor de control, corespondenta, cereri, solicitari, autorizatii, formulare standard, certificari, studii si cercetari, analize si buletine statistice, declaratii diverse, alte documente.
Particularitati
Unul dintre domeniile cu cel mai mare volum de documente
Accesare frecventa a documentelor
Beneficii
Experienta vasta in arhivarea docuemntelor din domeniul administratiei publice (vezi portofoliul)
CINE NE RECOMANDĂ?
• Camera Agricola Judeteana Iasi • Casa Judeteana de Pensii Iasi • Casa Judeteana de Pensii Constanta • Casa Judeteana de Pensii Mures • Consiliul Judetean Iasi • Directia de Asistenta Comunitarǎ – Iasi • Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi • Institutia Prefectului – Judetul Iasi • Inspectoratul Teritorial De Munca Iasi • Primaria Comunei „Al. I. Cuza” Iasi






